Fuck this pressure

 
Jag kommer skjuta mig själv av stressen och pressen...jag har inte mer läxor än någon annan.Naturare har värre med läxor men dessa moppeprov tar kål på mig och sedan måste man hinna med att träna...sedan städa...sysslor...drama med förra klassen...gud vet allt..jag kan inte ha  någon lästid längre för det är läxor eller annat som kommer i vägen.
Så är det ju alla runt omkring. Well låt mig säga att de gör fan inte saken bättre, jag förstår heller inte hur vissa människor bara kan skita i vissa saker. Vända ryggen till, skratta och spotta en i ansiktet.
"But we still have humanity"
What fucking humanity? since when did humanity even exist?
 


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?