MY LIFE IS OVER

Han accepterade mig på FB jag tror jag dör....mitt liv är officiellt över...jag såg hans flickvän jag såg en bild där dem kysstes och ni kan inte förstå hur det känns om ni inte själva har upplevt det...mitt hjärta finns ej längre..jag kan inte andas jaga kan inte ens se klart jag mådde redan dåligt för det var min första lektion utan honom idag och nu vet jag inte vad jag ska göra..
Jag trodde miitt hjärta var krossat men jag hade fel nu känns det värre än någonsin...helvetet känns som en vacker plats och nej jag överdriver inte som sagt ni som känt så här fattar ni andra kommer aldrig förstå

Rossanna

Hej fina; nu följer jag dig också. Kram

2011-12-13 / 12:59:22 Blogg/hemsida: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?