Till min stora kärlek

Om du var en blomma skulle jag se till att ingen plockade dig, jag skulle se efter, se till att dina färger lyser
Om du var solnedgång skulle jag sitta och titta på dig varje kväll, känna dina sista solstrålar
Om du var en brasa skulle jag se till att du brann till jorden under oss försvann
Om du var en låt skulle jag förevigt spela den för världen
Om du fanns nära skulle jag aldrig släppa taget
om du såg mig för den jag är utan fördomar skulle vi för alltid vara tillsammans
men du kommer aldrig se på mig på det sättet jag ser dig
om det är omöjligt för mig att få ha dig nära så är min högsta önskan att du får ett bra och lyckligt liv med någon som älskar dig lika starkt som jag och gör dig gott...


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?